اغنية حياتى مش تمام لرمى صابرى - كل دقيقة حاجة جديدة

اخبارالعالم بين ايديك ,دروس تعلمية,دورات مجانية,تعليم لغات


الخميس، 13 فبراير 2020

اغنية حياتى مش تمام لرمى صابرى

كلمات اغنيه حياتى مش تمام اللي نجم العرب وكينج الاحساس رامى صبرى

بروح كتير أماكن و اشوف ناس كتيرة
و مبجيبش سيرة عنك ف الكلام
قاطعت خلاص معارفك ، وكل اللي عارفك
و مبقاش فيه بينا سلام أو كلام

ده انا خاصمت الشوارع اللي مشينا فيها
عشان يهدى بالي و ارتاح م الألام
مبسمعش الأغاني و لا بيشغلوني
المشاعر دي تاني ولا عندي إهتمام

وليه رغم الكلام ده .. مفتقدك بشده
و من يوم فراقنا حياتي مش تمام

بحاول فالحقيقة بمليون طريقة
من اول ما بصحى ولحد اما انام
مسيبش نفسي لوحدي لو حتى دقيقة
مفكرش لحظة ف عتاب أو ملام

ده انا خاصمت الشوارع اللي مشينا فيها
عشان يهدى بالي و ارتاح م الألام
مبسمعش الأغاني و لا بيشغلوني
المشاعر دي تاني ولا عندي إهتمام

وليه رغم الكلام ده .. مفتقدك بشده
و من يوم فراقنا حياتي مش تمام
https://youtu.be/STXE-yTTTFI

يتم التشغيل بواسطة Blogger.