رسالة من حلا شيحة ل تامر حسنى - كل دقيقة حاجة جديدة

اخبارالعالم بين ايديك ,دروس تعلمية,دورات مجانية,تعليم لغات


الخميس، 15 يوليو 2021

رسالة من حلا شيحة ل تامر حسنى

 رسالة ع الانستجرام بعد صلاة فجر اليوم  .. 


>>>> حلا شيحة لـ تامر حسني :

 


- ازاي تنزل كليب فيه مشاهد بتحضني فيها في ايام مباركة زي دي من شهر ذي الحجة؟


- ازاي تخلف وعدك لي بعدم عرض واذاعة مثل هذه المشاهد؟


- الفيلم عمل ايرادات ونجح بمقاييس الدنيا، بس لم ينجح بمقاييس الاخره.


- الكليب ميرضيش ربنا وانا عيطت وانا بتفرج عليه.


- المشاهد الرومانسية في الفيلم كانت زلة وصورتها تحت تأثير ظروف معينة كنت بعاني منها وقتها.


- انا تبت من المشاهد دي واستغفرت ربنا واتمنى يكون راضي عني.


- استغفر ربنا يا تامر وتوب عن اللي انت فيه وافتكر لما قولت انا عايز اموت وانا مش مطرب.


- انت جواك صراع بين  الاستمرار والاعتزال، المهم تصلح غلطك ومتستمرش فيه.


>>>> حلا شيحة لزملائها وزميلاتها من الوسط الفني:


- انتم جواكم خير بس فتنة الشهرة عميا عينيكم.


- الفن اللي يخلينا نبعد عن منهج ربنا  ومنبقاش قدوة لأودلانا (باطل).



يتم التشغيل بواسطة Blogger.